Stempas kwijt of niet ontvangen
De stempassen zijn bezorgd. Heeft u uw stempas niet ontvangen of bent u uw stempas kwijt? Vraag dan persoonlijk een vervangende stempas aan. U kunt tot uiterlijk 24 oktober 17.00 uur telefonisch, via e-mail of digitaal en tot 28 oktober tot 12.00 uur persoonlijk aan de balie in Bleskensgraaf een vervangende stempas aanvragen bij de afdeling Burgerzaken.
Dit kan op de volgende manieren:
- Digitaal via de website (vanaf 17 september 2025)
- E-mail via verkiezingen@jouwgemeente.nl
- Telefonisch via 088 7515000
- Persoonlijk aan de balie van burgerzaken (Willem van den Heerikweg 1 in Bleskensgraaf – parkeren: Melkwegplein 1) op:
- maandag en woensdag van 8.30 – 16.30 uur;
- dinsdag en donderdag van 13.30 – 16.30 uur;
- vrijdag van 8.30 – 12.00 uur;
- in de avonduren (ma-do) alleen op afspraak: belt u naar 088 7515000.
Advies: komt u op vrijdag 24 oktober erachter dat u uw stempas kwijt bent? Kom dan in persoon naar de balie van Burgerzaken. U krijgt de nieuwe stempas direct mee. Anders loopt u het risico dat de nieuwe stempas te laat bij u bezorgd wordt. U kunt dan niet stemmen.
Vindt u alsnog uw 'oude' stempas terug, dan kunt u daarmee niet stemmen. Dat kan alleen met de nieuwe stempas. Neem bij het stemmen naast uw stempas ook een geldig identiteitsbewijs mee. U bent verplicht deze te tonen aan de voorzitter van het stembureau.