Standpunten politieke partijen

Algemeen

Hier vindt u de StemWijzer en de verkiezingsprogramma’s van de Molenlandse partijen.

StemWijzer

ProDemos heeft voor de gemeente Molenlanden een StemWijzer gemaakt. Dit is een vragenlijst waarin je aan kan geven wat jouw mening is over politieke stellingen. Op basis van de antwoorden die je geeft wordt bepaald welke politieke partij het beste bij jouw mening past. De StemWijzer is te vinden via onderstaande button.

Molenlandse Stemwijzer

Verkiezingskrant

In samenwerking met Het Kontakt maakt de gemeente Molenlanden een verkiezingskrant. Deze wordt huis-aan-huis bezorgd in de week van 7 maart. In die week komt op deze pagina ook een link naar de verkiezingskrant.

Debatten

Op maandag 7 maart 2022 van 19:30 - 22:00 uur vindt in De Til in Giessenburg het Verkiezingsdebat 2022 plaats.

Meer weten?

Onderstaand de links naar de websites van de politieke partijen. Binnenkort volgen ook de contactmailadressen.

Overige vragen?
U kunt voor overige vragen altijd terecht bij griffie@jouwgemeente.nl. Wij helpen inwoners graag om informatie over partijen te vinden of in contact met hen te komen.